˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
به امید روزی که برترین مطلب همه وبلاگ ها،خبر آمدن یوسف زهرا(عج) باشد...
تاريخ : شنبه 8 آذر 1393برچسب:, | 1:33 | نويسنده : ܜܔʍԹɧܔܢ

من لعنتیـــــــ بفهم....

به خآطر خوشی هآی زود گَذُر توْ

سالهاسْت مَردی تکْ و تنهآ مآنده...

سآلهاست غریبآنه زندگیـ میکَند..

بی آنکه کسی او رآ بشناسَدْ...

بی آنکه کسی از حآلش بپرسد...

بِفَهْمـْـــ

او سالهآست که به خآطر تو و اعمآل تو ظهور نمی کــــند

(الهم عجل لولیک الفرج)

 

تو ای صفای ضمیرم چرا نمی آیی؟

چرابهانه نگیرم چرا نمی آیی؟

اگرحجاب ظهورت وجود رفتار من است،

دعا بکن که بمیرم چرا نمی آیی؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

داداش ابد
ساعت0:57---1 تير 1394
تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم
یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید
دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟
پ ن پ برد انتی ویروس نصب کنه برام

پاسخ: خخخخخ....کامنتت عین خودت باحال بود..


داداش ابد
ساعت0:56---1 تير 1394
بابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین
تازه می پرسه خورد به دستت؟
پ ن پ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم
دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم عجب گلی بود

پاسخ: خدایی خیلی باحال بود دمت گرم


مطهره
ساعت21:36---24 آذر 1393
مهدی جان همچو یعقوب چشمانم به در سفید شد، چرا نمی آیی؟؟؟

setareh021
ساعت19:54---19 آذر 1393
زیبـــآ
پاسخ: ممنونم


دایان
ساعت19:10---19 آذر 1393
سلام وبلاگه خوبی داری موفق باشی عزیزم
پاسخ: سلام،ممنونم نظر لطفته گلم.تو هم همشه پیروز و موفق باشی


bentozahra
ساعت18:00---19 آذر 1393
سلام خواهری خیلی وب زیبایی داری احسنت
اللهم عجل ئلیک الفرج . الهی امین

پاسخ: سلام گلم.ممنونم.آمــــــــین


شیدا
ساعت1:04---19 آذر 1393
Like
پاسخ: مرسی


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت23:40---18 آذر 1393
سرم را روے شــــــــانـﮧ ات بگذار
تـــــــــا همـﮧ بـداننـد
همـﮧ چیز زیـر سر مَـטּ است
پاسخ: ممنونم که سر زدی گلم.همیشه پیروز و موفق باشی


بیاتابترکی ازخنده
ساعت16:25---18 آذر 1393
از کودک فال فروش پرسیدم چه میکنی ؟
گفت از حماقت انسان ها تکه نانی در می آورم !
این ها از منی که در امــروز خودم مانده ام ،
فردایشان را می خواهـند …
پاسخ: ممنونم بابت کامت های زیبات.


ム尺ムㄎん
ساعت16:04---17 آذر 1393
روی دیوار

روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو

چشــــم می کشم و دهانی که بخندد

به این همه تنهایی و انتـــظار ...

این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ

و تکه ذغالی که خطــــ می کشد

نیامدنتـــــــــ را ...
پاسخ: ❀‿❀


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت12:43---16 آذر 1393
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﻫﺎ... ☜ ↓

ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫـــــﻢ..... ↓

ﻫــــــــﯽ.... ↓

فﻼ‌ﻧﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﮕﯿﺮ..... ↓

♦ ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﻣﯿﮕﻮﯾـــﻢ..... ♦
پاسخ: ممنونم که سر زدی


ali
ساعت13:24---11 آذر 1393
شايد ميان اين همه نامردي بايد شيطان را ستود که دروغ نگفت . .

جهنم را به جان خريد اما

تظاهر به دوست داشتن آدم نکرد


سلام باز هم امدم سرزدم شما هم بیا

وب لاگت زیباتر از همیشه
پاسخ: سلام،ممنونم،حتما.لطف دارین...


DUYĞU
ساعت11:47---11 آذر 1393
توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته
اما وقتی که عشق حقیقی باشه تبدیل میشه به برنامه ی زندگیتون و دلیل زنده بودنتون
پاسخ: بسیار زیبا


DUYĞU
ساعت11:46---11 آذر 1393
چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی


DUYĞU
ساعت11:39---11 آذر 1393
خـُدایـآ !!!

جـایــِ سورهـ اـے بهـ نـامــِ " عــِشقـ " دَر قُرآنتـ خالے اَستـ

کـہ اینگونهـ آغاز شَوَد :

وَقــَسم بهـ روزـے كهـ قــَلبَتـ رآ میشِكَنَند

وَ جُز خـُدایَتـ مَرهَمے نَخواهے یافتـ !!!
پاسخ: ღ¸.•*`بسیار زیبا،ممنونم که سر زدید `*•.¸ ღ


پگاه
ساعت0:10---11 آذر 1393
الهم عجل لولیک الفرج...موفق باشی عزیزم امیدوارم هرروز بهتر از دیروز باشی
پاسخ: آمین.ممنونم.ان شاءالله. تو هم همینطور پگاه جون.


shima
ساعت15:41---10 آذر 1393
هرکه قصد رفتن کرد...
هیچگاه اصرار به ماندنش نکن ...
دیر یا زود می رود...
اگر ماندگار بود...
خیال رفتن به سرش نمی زد...


سهیلا
ساعت15:15---10 آذر 1393
نگران فردایت نباش


خدای* دیروز*وامروزت

*فردا* هم هست...


سهیلا
ساعت15:10---10 آذر 1393
خدایا!

یا حضور کسی رو به زندگیمون هدیه نده

یا اگر میدی،

دیگه ازمون نگیرش..

آخه آدما هم هدیه شون رو پس نمی گیرن..

تو که خــــــــدایی..


پاسخ: مرسی که سر زدی سهیلا جون.


سهیلا
ساعت15:06---10 آذر 1393
گاهي! آدمها مي روند...
نه براي اينکه دلايل ماندنشان کم شده!...
بلکه به اين دليل که ...
آنقدر کوچکند!!! که!...
تحمل حجم بالاي محبت تو را ندارند!...
او که رفتني است، بگذار برود. . .!!!


سهیلا
ساعت15:03---10 آذر 1393
زنـــدگی است دیگر،

بالا بروی؛ پایین بیایی

بایــد زندگـــی اش کنی!


سهیلا
ساعت15:01---10 آذر 1393
یادت باشد هیچ کجا آنقدر شلوغ نیست
که نتوانی لحظه ای با خدا خلوت کنی


سهیلا
ساعت14:57---10 آذر 1393
چقـدر زیبـاست کسـی را دوسـ♥ــت بـداریـم

نـه برای نیــاز ...

نـه از روی اجبــار ...

و نـه از روی تنهایـی ...

فقـط بـرای اینـکه ارزشـش را دارد ♥



سهیلا
ساعت14:53---10 آذر 1393
فروغ چه زیبا میگفت :

اگر یاد کسی هستیم این هنـر اوست ، نه هنـر ما ...!

پاسخ: لایک(واقعا)


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:37---10 آذر 1393
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻫﻢ
ﺭﻭ ﺑﺮﺍﻫﻢ
ﺭﻭ
ﺑﻪ
ﺭﺍﻫﯽ
ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﻭﺭﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ …
پاسخ: ممنونم بابت حضور گرمتون


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:36---10 آذر 1393
وقتی نباشی
حالم دستِ خودم نیست؛
بـ َد می شوم
و من…
مدت هاست کـ ه بد شده ام!


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:35---10 آذر 1393
به تو حسودی ام میشود ای اجل
اینجا خیلی ها عاشقانه
انتظارت را میکشند
باور نداری؟
من را ببین
گاهی خود من
یکی از همان خیلی ها میشوم


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:32---10 آذر 1393
رفت . . . و گفت . . .
✘ خدانگهدارت✘
گفتم برو . . . .
ولی اگر سر راهت خدا↘ را دیدی بگو دل شکسته نگهدار نمیخواهد…!


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:31---10 آذر 1393
به سلامتی بارون که معلوم نیست چند گیگ حافظه داره،که این همه خاطره تووش ذخیره شده…!!
پاسخ: ♥ممنونم از اینکه سر زدین♥


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:27---10 آذر 1393
اگه دیدی دنیا برایت مفهومی نداره تحمل کن،شاید خودت دنیای کسی باشی…
پاسخ: ♥ممنونم از اینکه سر زدین♥


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:21---10 آذر 1393
میگویند,شکستن رفع بلاست…ای.دل کمی تحمل کن.شایدحکمتی باشد…
پاسخ: ♥ممنونم از اینکه سر زدین♥


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:19---10 آذر 1393
درحسرتم چرا”سرگذشتم” از “در گذشتم”غم انگیزتر است…
پاسخ: لایک


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:18---10 آذر 1393
“دلم ” را کسانی شکستند که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشد…

[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:17---10 آذر 1393
درد دارد وقتی:
همه چیز را میدانی
و فکر میکنند نمیدانی
و غصه میخوری که میدانی
و میخندند که نمیدانی


تبسمـــ
ساعت13:21---10 آذر 1393
دو ســــوم دنــیـــــا را آبــــــ گـــرفــتـــــه
مـــاهـــی قـــرمـــز کــوچــکــــ
در تــنــگــــ تــنــهــــــایــی مــن چـــه مــیـــکــنـــی؟
پاسخ: ممنونم تبسم جون.


هستی
ساعت13:01---10 آذر 1393
زمان خیانت همیشه در اوج اعتماد می باشد …

ناپلئون بناپارت
پاسخ: like


هستی
ساعت13:00---10 آذر 1393
اے کآش میشد فقط مآل خودم بآشے...
خندھ ھات...
طرز نگات...
لمس دستات...
فقط مآل خودم بآشہ...
اے کآش میشد وقتے دلت گرفتہ،کسے جز من نبآشہ کہ دلدآریت بدھ...
اے کآش میشد فقط من بآشم وتو و یہ دنیآیے پراز...
من وآسہ تو...
تو واسہ من...
اے کآش میدونستے نبودنت تنھآترم میکنہ...
اے کآش میشد یہ جآے کوچولو تہ قلبت داشتہ بآشم...
اے کآش میفہمیدے حرفآم فرآتر از حسرتہ... .


هستی
ساعت12:59---10 آذر 1393
مآندانآ خآتونِ چِشمُ اَبرو مِشکی...

دلــ ـــم یِک دوستـــ میخواهد...

که هنــگامی که دلـــم میگیـــرد...

بگویـــد خآنه رآ رهآآ کــن...

بگو کـــی کجـــآ باشــــم؟


هستی
ساعت12:59---10 آذر 1393
" داشتم خانه را مرتب می کردم
که حس کردم
باید همه چیز را در این جهان رها کنم
و به تو بگویم
که دوستت دارم...! "
پاسخ: ممنونم از نظرات خوبت هستی جون.


هستی
ساعت12:58---10 آذر 1393
هیچکس به خرد و خردمندی نرسد مگر آن را در خود جستجو کند. انیشتین
پاسخ: بسیار زیبا❀


elham
ساعت8:43---10 آذر 1393
هم نفسم شو، همه کسم شو،



دنیا رو می‌خوام همراه ِ با تو


من ُ نگاه کن، عشق ُ صدا کن، از بند ِ دنیا من ُ‌‌ رها کن...


elham
ساعت8:41---10 آذر 1393
یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن . . .


دوست دارم اجی جونم
پاسخ: ممنونم الهام جون.منم دوست دارم


elham
ساعت22:52---9 آذر 1393
باران که می آید

حضور مبهم یک هیچ مرا فرا می گیرد

تپش های قلبم به شماره می افتد

دم می رود و بازدم به سختی باز می گردد
دلم سخت می گیرد
پاسخ: ممنونم از حضورت الهام جون.


elham
ساعت22:52---9 آذر 1393
کینه و تنفر را به کسانی واگذار کنید
که نمی توانند دوست بدارند.....
"ویکتور هوگو"
پاسخ: ๋→◦.♥̣̣̣̣̉♦ȶђᾄᾗќʂ♦♥̣̣̣̣̉.◦←๋


مهران
ساعت19:36---9 آذر 1393
صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند
نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم . . .


omid13{وحید}کلوپ مسخره بازی
ساعت16:32---9 آذر 1393
هاااااا علیک . توهم لینک شدی
پاسخ: سلام!مچکر


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:00---9 آذر 1393
ســـــــــــــــــــلام من وبمو تغییر دادم خوشحال میشم از این به بعد به این وبم بیای....ممنون
پاسخ: سلام،چشم....


کتایون
ساعت13:45---9 آذر 1393
اهـل پـنـهـان کـاری نـیـسـتـــم ..!
اعـتـراف مـی کـنـــم : ..
زمــــانـــی دل یـکـی را ســوزانــده ام !!
حــالا ..
یـــکـــــی..
یـــــکــــــی ..
یـــــــــکــــــی ..
دلـــم را مــی ســوزانـنـد !!

::
پاسخ: ♥•°``°•♥L4เкэ♥•°``°•♥


کتایون
ساعت13:45---9 آذر 1393
خـــدایــا … !
وقـت داشـتی تقـدیـر مـا رو درسـت کـن .. !!!
قسـمت آسفـالتـش درسـت افتـاده رو دهـن مــا …
پاسخ: ♥•°``°•♥L4เкэ♥•°``°•♥


elham
ساعت8:07---9 آذر 1393
دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند
چه اشتباه مهیبی !
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد
و مرا در پوشۀ تنهائی گذاشت
(برگزفته
پاسخ: ≈☼═(Like)═☼≈


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
ܓ✿ • بِسْــمِ الله الْرحمنِ الْرَحیم ܓ✿ به وب خودتون خوش اومدین. امیدوارم از مطالبش خوشتون بیاد❀‿❀ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ راستی نظر هم یادتون نره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥ ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥♥ ♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥ ♥♥جهت تعجیل در امر ظهور حضرت امام زمان(عج) و شادی روح حضرت امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت امام خامنه ای(دام ظله) صــــلـوات♥♥♥♥

Links


Other



DROPS

.zirebaran.org----->

همیشه سرم بالاست.ღ..ღ.چون بالا سرم خداست

舞い降りる⚚Crystal Night⚚の贈り物(mese)

キラキラ

کد کج شدن گوشه تصویر

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚